• info@kanoon-yg.ir

  • شماره تماس :03538305404-5

  • ساعت کاری :۸تا 14:30 - 16 الی 21

شرح خدمات کانون

کانون فرهنگی آموزش(قلم چی) یزد واحد دختران
شرح خدمات كانون :
دانش آموز بعد از ثبت نام در كانون از خدمات زير بهره مند مي شود :
1-آزمونها 2 هفته يكبار روزهاي جمعه طبق برنامه هاي كانون كه به هر دانش آموز در هر پایه داده مي شود برگزار مي گردد (برنامه كانون براي هر مقطع شامل : تاريخ آزمونها و مباحث فصل هايي است كه بايد در هر آزمون مطالعه شود در اين برنامه به طور دقيق صفحات و فصل هاي مربوطه مشخص شده است ).
2- بعد از پايان هر آزمون دانش آموز علاوه بر دفترچه سؤالي كه دريافت كرده است دفترچه پاسخ كاملاً تشريحي – دفترچه آزمون غیرحضوری و مجله آزمون را نيزدريافت مي كند همچنین cd رفع اشکال همان آزمون و cd آزمونهای سال گذشته کانون که در فاصله بین 2 آزمون دانش آموز می تواند در منزل از خود آزمون بگیرد.
دفترچه آزمون غیرحضوری حاوي چكيده نكات مهم و نمونه تست هايي است بر اساس سر فصل هاي آزمون بعد به اضافه پاسخ تشريحي اين تست ها .
مجله آزمون محتوای علمی مشاوره ای و اطلاعاتی شامل آخرين اخبار و اطلاعات كنكور و همچنين نفرات برتر آزمون قبل كانون در سراسر كشور و مقاله ها و راهنمايي هاي مشاوره اي مي باشد .
3- هر دانش آموز 3 ساعت بعد ازهر آزمون يعني عصر جمعه كارنامه كشوري در يافت مي كند كه اين كارنامه حاوي تراز دروس عمومي – تراز دروس اختصاصي – تراز كل و رتبه در كشور و منطقه مي باشد .(1- عصر جمعه در محل كانون- از ساعت 4 بعد از ظهر كارنامه ها با حضور پشتيبانها بررسی می گردد.2-از طريق سايت www.kanoon.ir ) نیز قابل دسترسی است.
4-جلسات مختلف برنامه ريزي در طول سال – هر دانش آموز در طول سال در مقاطع زماني مختلف در 5 جلسه 5 نفره شركت مي كند .
5-براي دانش آموزان کنکوری و هنرستان جلسات مشاوره ای انتخاب رشته دانشگاه سراسري و راهنمايي هاي لازم به اين منظور انجام مي شود .

6-اما مهمترين مقوله كانون پشتيباني است هر دانش آموز يك پشتيبان دارد و 8 وظایف پشتيبان به شرح زير مي باشد:
1- تماس تلفني با داوطلب (در فاصله ي هر دو آزمون حدود5 دقيقه هر دو هفته يكبار).
2- بررسي كارنامه داوطلب درهرآزمون و مشاوره وگزارش از وضعيت علمی فرزندتان در آزمون ها.
3- بررسي دفتر برنامه ريزي هر ماه يكبار.
4- تماس تلفني با اولياء هر ماه يكبار.
5- ملاقات حضوري با داوطلب هر ماه يكبار .
6- برطرف كردن مشكلات اجرايي داوطلب در كانون.
7- دريافت رضايت نامه هر دو ماه يكبار از اولياء كه شامل گزارش کار پشتيبان به والدين در مورد كليه وظايف مي باشد.

8- برگزاري جلسات پيشرفت درسي (تحت عنوان جلسات 5 نفره):
8-1- قبل از شروع اولين آزمون در تابستان .
8-2- بعد از پايان آخرين آزمون تابستان .
8-3- قبل از شروع امتحانات ترم 1 جهت آمادگي در امتحانات .
8-4- بعداز امتحانات ترم 1 جهت بررسی وضعیت علمی در امتحانات و برنامه ریزی برای زمان باقیمانده .
8-5- قبل از امتحانات ترم 2 جهت آمادگي در امتحانات .
8-6- بعد از امتحانات ترم 2 جهت بررسی وضعیت علمی در امتحانات و برنامه ريزي براي تابستان .
*جلسه اتمام حجت:
جلسه ای است که ضمن آشنایی با پشتیبان خود با آموزه ها و کتابهای کانون آشنا می شوید و شیوه استفاده از دفتربرنامه ریزی را یادمی گیرید. شرکت دراین جلسه با حضور یکی از اولیاء اجباری است.
شماره تماس : 09132554489

برچسب ها: ,

آدرس

آدرس :

یزد سه راه تعاون بلوار امیر کبیر کوچه 8

شماره تماس :

035-38305404-5

فکس:

035-38305405-5

آدرس ایمیل:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

صفحات اجتماعی:

  تلکرام

آخرین مطالب

11 مرداد 1399 / کانون قلم چی
28 تیر 1399 / کانون قلم چی
27 ارديبهشت 1399 / کانون قلم چی
25 بهمن 1398 / کانون قلم چی

خبرنامه

برای اطلاع از آخرین خبرهای سایت لندر در خبرنامه سایت لندر عضو شوید .
ثبت

نماد اعتماد